Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Θα μας κάνουν τελικά τα τρία δύο; (Μερίσματα του ΜΤΠΥ εννοώ!..)


Image result for συνταξιούχοι στα ΑΤΜ
Δημοσιεύθηκε στα blogs Αρχές Απριλίου 2016

(Στις 30 Μαρτίου 2016 εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχοι μάταια περιμέναμε να εισπράξουμε το μηνιαίο μέρισμα του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλληλων -"ΜΤΠΥ" - το οποίο μειώνετυαι συνεχώς από τις ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ μας Κυβερνήσεις. 
Πληροφορηθήκαμε από ΜΜΕ και blogs ότι η καταβολή θα γινόταν εφεξής ανά τρίμηνο, αλλά κατά πάσα πιθανότητα - Στην Ελλάδα των Μνημονίων " Ώ του θαύματος" όλα είναι πιθανά - μειωμένη κατά 32%-35%. Με απλή αριθμητική παιδιών της 4ης Δημοτικού αυτό μεταφράζεται σε περικοπή του μερίσματος κατά ένα τρίτο ανά τρίμηνο. Με άλλα λόγια ο τίτλος μου ΔΕΝ ήταν χυδαίος αλλά περιγραφικός σε επίπεδο Δημοτικού)

                                                         ************
     «Πιπεράτος» ο τίτλος στο σημερινό πολύ σύντομο σχόλιό μου, αλλά δεν μου ήρθε κάτι πιο «ευγενικό» στον νου την ώρα που διάβασα την είδηση στα blogs (π.χ. παρακάτω), αφού και εγώ, όπως σχεδόν 300.000 άλλοι συνταξιούχοι του Δημοσίου, διαπίστωσα ότι το μηνιαίο μέρισμα του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ) δεν είχε καταβληθεί όπως έπρεπε στα τέλη του Μάρτη, αλλά μετατέθηκε η καταβολή του στα τέλη του Ιουνίου!
     «Πιπεράτος» ο τίτλος μου με δίκαιη αγανάκτηση όχι μόνο για την καθυστέρηση ή το μπέρδεμα ότι θα φανούν τα χρήματα ως καταβληθέντα (και οι αναλογούντες φόροι ως παρακρατηθέντες), αλλά θα τα δούμε σε 3 μήνες!
     «Πιπεράτος» ο τίτλος μου γιατί πολλά έχω πει και έχω γράψει στο διαδίκτυο για το γνωστό δίδυμο Σαμαρά-Βενιζέλου και το περιβόητο PSI, όπως και για το προηγούμενο Πρωθυπουργικό δίδυμο Παπανδρέου - Παπαδήμου, που επί 5 χρόνια μας υπόσχονταν «του χρόνου καλύτερα» και κόψε-κόψε, φορολόγησε-φορολόγησε όταν κοιτάζαμε το πέρσι σε σύγκριση με το φέτος αναφωνούσαμε «Όλε, κάθε πέρσι και καλύτερα, κάθε φέτος και χειρότερα…».
     «Πιπεράτος» ο τίτλος μου, αλλά λυπάμαι που αφορά την «Πρώτη Φορά Αριστερά» Κυβέρνησή μας και τα όσα μας είπε για να κατακτήσει την Εξουσία..
     Τελικά με μείωση στο ποσό που εισπράτταμε κάθε μήνα από το ΜΤΠΥ κατά 32-35% επαληθεύεται «εμπράκτως», δυστυχώς, η άκομψη φράση που περιγράφει τι θα γίνει τον ερχόμενο Ιούνιο και εφεξής, καθώς ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ τα ΤΡΙΑ ΔΥΟ (μηνιαία μερίσματα, εννοώ!!!).

http://www.aftodioikisi.gr/ipourgeia/xoris-to-merisma-tou-mtpi-plironontai-simera-oi-sintaxeis-tou-dimosiou/

Η αυριανή ΑΠΕΡΓΙΑ της ΑΔΕΔΥ πώς θα βοηθήσει στο θέμα μείωσης των μερισμάτων του ΜΤΠΥ;
----------------------------------------------------------------------------

Γιώργος Πιπερόπουλος είναι συνταξιούχος καθηγητής και πρώην Πρόεδρος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας - Επισκέπτης καθηγητής στο Business School, Newcastle University, United Kingdom.